onsdag 10 januari 2018

Anmäl dig till Nordnet Live

Nordnet Live går av stapeln den 15e februari. Om man har möjlighet att ta sig till Stockholm detta datum så går det fortfarande utmärkt att anmäla sin närvaro till eventet som äger rum  på Radisson Blu Waterfront som ligger precis vid Centralstationen. Och ja, det hela är gratis och det bjuds även på nåt att knapra i sig.
Om man inte känner för att trängas i huvudstaden så kommer det hela självklart även att livesändas men då får man ju själv stå för snacks.

Det finfina är att man inte ens behöver vara inbiten Nordnetian för att få närvara, utan alla är välkomna!
Ni hittar länk till eventet här.

Jag kommer tillsammans med ett par kollegor närvara för att lyssna på bland annat Leif GW Persson, Jacob Wallenberg och Sven-Olof Johansson.
Jag hoppas på att få se både en och annan känd ekonomibloggare även om merparten av oss ju är anonyma och jag lär inte bli insläppt om jag har på mig min Prepper-gasmask.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar